skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ENGINE"
- 781.135 -
- karburátor sedr 136
- rozdělovač p. Urbi
- svíčky Brisk D17YC
- oil (castrol magnatech 10W-40)
- výfukové potrubí 2-1 s příčně uloženým tlumičem
PŘEDNÍ NÁPRAVA
hřebenové řízení
stabilizátor 19mm p.Svozil
přitvrzené tlumiče p.Kúrka
závodní okruhové pružiny SpeedPRO
ZADNÍ NÁPRAVA
kyvná náprava
nové silentbloky podélných ramen
pružiny seříznuté o 1 závit
přitvrzené tlumiče p.Kúrka
PNEU
Michelin energy 165/70 R13
PROVOZNÍ KAPALINY
- chladící směs (G 48 + des. voda)
- brzdová kapalina DOT4
- převodový olej PP80
DOTAZY A VEŠKERÁ KOMUNIKACE přes [SZ]
NEED FOR SPEED[1986] - komentáře:
pěkná práce prosím čím je očištěn blok motoru (33.foto) vypadá jak čerstvě odlitý
-> francomk:
kam na to chodíte tvl :D



-> MOLSO: -> RadovanSkodovkar: I love rolling ..plačem 

-> MOLSO: 

-> MOLSO:




-> MOLSO: To nee




-> Tomaso435: -> MOLSO:



-> ochoda: na tý skváře poprášený sněhem to nešlo utrhnout .-D
-> ŠKODA 120 GLS: NEchci bejt zlej, ale na obrázku jak moc máš rád drifting bych čekal aspoň jednu fotku kde driftem jedeš. Jesi tam je tak se omlouvám a jdu za očařem. 

-> minno: proto že jezdí ako prase a zas se mu to vytahá a celé zničí 

-> ŠKODA 120 GLS: prečo dávaš rozvodom 3000 km do chrastenia? to musí vydržať omnoho viac.
-> DEKODOVAC: tak rozvody jsou české
-> DEKODOVAC: aTak rozvody snad kazdy dava original idealne felicie.
-> ŠKODA 120 GLS: tá rozvodová retaz je kupovaná od akého obchodu a je to čína -EU-prvovýroba ??? a cena bola aká ?

-> ŠKODA 120 GLS: Škodovka je na jezdeni dvermi napred....

-> Pavel P..: už tolik neprasím...
naopak se učím vést trakci kol pěkně plynule 


jedine riesenie je vratit papiere